Sunday, March 4, 2012

Gym ?

HAA! terkejut bile aku ckp pasal GYM? yup. aku dh start men gym skg. but baru je 2hari. :) ni yg rase sengal2 badan ni. wew ! seksa babe. 1st time kot lyn gym ni. sebelum ni mne ade aku nk layan gym2 ni. 1st day aku g gym, mule2 aku xtaw nk bt ape. nk warm up ape. huhu ! but 1st aku bt aku cycling. lme gak la xcycling. bile dh cycling pergh peluh banyak. HAHA! then dh lame2 rase mcm nk muntah pn ade. HAHA! dgn xstandby air ny. nasib membe dri Kuching PYJOT ! ade.heheh! then die ajak join workout dgn die n geng2 die. aku pn join je la. crite die kne men besi kot. HAHA! batang besi dh 20kg. nk kne angkat smpi 30kali. wew! letih kot. abis goyang2 tangan. HAHA! then kne bt macam2 lh. men besi 10kg sebelah. mmg esokny aku bgn sakit2 ketiak aku. HAHA! nk bt cane. nk bt body mcm AARON AZIZ! hahahah!

2nd day plak, geng2 pyjot xdtg lg. deal kate kul6 xpi xnmpk sesape pn dtg. aku lyn sorg2 je la gym. start warm up dgn cycling dlm mase 20minit kot. peluh maw taw la kuar. HAHA! then try nk nek kn muscle. HEE! men besi 15kg. ok bole angkat. HAHA! then aku bg mcm2. pastu datang Instructor die suh bt balik sume yg aku dh bt. perghh ! mmg xlarat r aku. but aku push gak la bt. lepas satu, satu die suh bt. haha ! smpi die suh aku rest. then rest jap. aku decide nk balik. hee !

harini plak, aku dh semangat nk pegi, kul6.30ptg die dh tutup. aku xtaw plak. HAHA! last2 pesong g Bimmers mencekik. haha! xpe la. badan aku still sakit2 ni. rest jap utk sehari. HEE! bukan ngelat ok !

p/s : awak, kalo awak bace blog sy. sy nk bt badan saye ketul2 mcm aaron ajis awak . HEE!

o b s e s s k u !

. a r t . d e s i g n . m u s i c . b a r t e n d e r . s i t i s r i n o r i n t a n f h a r i s .

i l h a m . k u !

Photobucket