Sunday, February 19, 2012

Dear Blog -.-"

Lame suda wa xupdate blog. arini plak ade mood nk bt luahan hati . :) byk bende happen dh skg. 1st, pasal kerja. Kerja aku makin lme makin byk, travel byk. Dari terengganu ke perak, johor, n9 then blk selangor blk now ade kt sarawak. wew. mmg keje aku berjalan je. huhu. cari duit nk hidup. :) dri dlu aku keje as a P.A photographer now alhamdulillah dh naek pangkat dh, :) jdi team leader n as a photographer. gaji pn alhamdulillah cukup2 makan. bos2 pn ok. jage hati staff. mmg memuaskan la. jrg dpt jmpe boss2 mcm ni skg. HAHA!

2nd, family. alhamdulillah aku dgn family aku dh ok dh :) juz skg aku dh bz dgn keje. salu mak ayah aku ade bt family gathering aku salu xdapat join. kesian kt mak ayah aku pn ade. aku cube nk cari mase utk diorg. but ade pn kejap2 je. but dlu time Pesta Penang nasib baek aku dpt cuti plus aku dpt job pn dekat dgn dorg. so bole jap lari2 g tolong dorg.

3rd. pasal diri aku, pierce aku yg dh lme aku nk buang, akhirny aku dh pn operate buang. lega hati :) aku pn dh start belajar nk sembahyang balik. even ade gak skip2 sembahyang. hope lepas ni aku bole kasi penuh sembahyang aku, amal ibdah aku, amin.

4th, pasal embun, gadis yg aku sayang. hmm.. masalah yg cube aku nk selesaikan xpi blum lg selesai. aku byk bikin masalah kt die. hari2 rasa bersalah kt die. hati die suda tutup utk aku. but aku cuba utk dapatkan balik kepercayaan die n family dia. hope aku dapat jadi setabah dia. aminn.

dear blogg. lepas ni aku akan cuba kerap update, kalau aku rajin, hee !

assalamualaikum.

o b s e s s k u !

. a r t . d e s i g n . m u s i c . b a r t e n d e r . s i t i s r i n o r i n t a n f h a r i s .

i l h a m . k u !

Photobucket