Thursday, June 24, 2010

report utk hari ini. ha ha ha !

fuhh. settle satu masalah. keje satu suda settle. penat yang amat. skg dh kul 4pagi. still dok kt dlm opis. mate sumpah ngantok. nk tido still pk ade keje lg. hmm. crite2 harini? pepagi bute aku nk masak beger. sambil 2 kne bebel sepanjang aku masak beger. ade je mende xkene. heh. then dh settle masak, aku trs nek opis. settlekn banner2 utk expo akan datang. design style pakse. tahan ngantok. nasib baek client satisfied. jap g dlm kul 10- 11 pagi aku nk kne g print. fuhh. then ttibe ayah aku call ajak aku g angkut barang dgn adik aku kt tapak expo. perghh. ! dh la berat nk angkat stall. pinggang aku dh la sakit gile babi. follow je la. dh settle mende2 2 mak aku lak call suh g amik roti hotdog kt supplier dgn adik aku. adess. ujan lak 2. nasib nek van. adik aku lagi aku kesian. dgn demam ny die follow gak.

pegi kilang supplier 2 pergh...! besar siot kilang die. macam2 roti die produce. ha ha ha ! teruje sat aku dibuatny.1st time kot aku g kilang 2. eekekek. dh amik roti kene anta lak roti kt customer. ujan2 pn redah je. lebat lak 2. layan~~ ttibe kne jadi pekerje kilang roti. kne deliver roti kt customer. huhuhu. dh settle keje2 yg mak aku suh bt. aku trs g bank. kuarkn duit nk settlekan Tshirt lak. then g beli tshirt size lak prob. ade yg ade & ade yg xde. fuhh! penat kot. bejalan sane sini. nasib jumpe. tu pn mahal. nak x nk beli jugak la. xpi aku dpt gak diskaun. ngee ! :D bermodalkan sembang2 dgn tokey. ekekeke. aku jumpe 3 supplier baru . bahahaha! skg ni senang skit aku. he he he ! dh settle beli tshirt aku blk umh sat. makan2. then g jmpe membe aku yg print tshirt. hee! sembang2 dgn die pasal tshirt. deal~ lepas satu job.

balik umah aku relax2 sat. nek opis balik. dok bt drawing sampai xdi. hmm. wasalam.

o b s e s s k u !

. a r t . d e s i g n . m u s i c . b a r t e n d e r . s i t i s r i n o r i n t a n f h a r i s .

i l h a m . k u !

Photobucket