Friday, April 16, 2010

. q u i t . k a m e r a . k a t a k .

meh geng2.kawan.korum2.rakan2.saudara2.adik2.abang2.kakak2.ibu2.bapak2.wa nk cite skit.pasal life wa kt CF (camfrog). wa start join CF ni hujung taun lepas kot.kalo xsilap aku la. kire2 bru 6bulan la. mule2 wa xlyn n kurng berminat dgn CF ni sbb time 2 wa gile kn POKER game.hahaha.tu pn sebab ade membe2.same gak la mcm CF ni.ade gak bole chat2 la smbil berpker. :D adik2 wa la yg dok lyn CF ni dlu. wa kt depan umh sibuk berjudi.hahaha! then bile wa tgk adik2 wa men CF ni mcm pelik pn ade.siap kne berDJ lg.haha!

but ade one time 2 adik2 wa kua.balik lambt gile.membe2 poker wa pn xde.nk men poker pn bosan.so wa start la join CF. hehehe.mencari adik2 wa la time 2.wa ingt lagi time 2.wa join CF trs wa masuk room SANTAI D KAMPONG. time 2 tengah2 pagi. ade bpe user je time 2. HAHA!
masuk2 room wa tny ade nmpk adik2 wa x? hahaha! pastu xpasal2 kne bahan. DEEPCOREPURPLE ejek wa JIN TONCET. siot je. 1st day masuk dh ade org ejek wa.ekekeke. but time 2 wa xgile lg dgn CF.wa gile dgn poker. dh lme2 membe2 wa kt poker sume dh berpecah.heh.biase la.adat rite. hehehe. wa start join CF blk. makin lame makin bole masuk kepale la.kekadang wa msk CF pn g lyn blue! hahahaha! dh bosan.xde membe2. dok penang ni wa bosan kot.membe2 until now xde.ade pn sorg. 2 pn nk ajak kua pn payah. HAHAHA!. so ade ny CF kurang la bosan wa kt sni & kt umh.

room SANTAI D KAMPONG la membe aku skg. teman aku. hahaha! gile kn. aku bknny sng nk berkawan or bergaul dgn org sgt.suke dok diam je if g memane pn.xsuke tegur org.nk kne tnggu org tegur bru wa lyn. (bajet mcm artis r) hahahaha! but ini la aku. makin lame aku kt room 2 makin xbosan aku kt sni. tiap2 hari aku on9. SANTAI ni la bt aku jmpe mcm2 membe.HAHA! eventhough still ade politik, n mcm2 lagi lh still wa bt dunno.jji wa xbosan. wa lyn CF ni pn smpi parents wa bising. xabis2 wa asik dok menghadap CF je.sampai dorg nek meluat tgk wa. pedih kn ayat dorg kt wa.silap wa gak kot.juz wa je xpasan xpi dorg xphm wa kt sni mcm mane. xde membe. xkuar g memane pn.asik dok terperuk dlm umh je. dorg pn salu bz dgn keje dorg je.dorg penah bawak aku jejln penang ni sekali je. HAHA! kalo aku tau jln pn.jln sesorg la. nasib wa ok je jln2 sorg2. HAHA! tu pn g jejln sesorg salu sesat. org salu ckp kt aku harap je dok penang xpi xtau jalan. HAHAH. wa gelak je la.nk cakap ape lg kn.

wa join CF ni pn nk cari geng2 penang yg bole wa lepak.hahaha! cari membe la kt sni. HEE!. wa jumpe GADIS wa pn thru CF gak.heh. gile kn. bkn wa nk puji je CF ni. ade gak buruk ny. heh. xpi nk bt cane kn. dh ini je wa ade skg.now awek wa pn dh kureng dgn CF. wa pn dh jadi bosan. xde sape dh wa nk tgk lg. wa nk jd DJ pn mcm dh mls dh skg.spin lagu je.pastu men typing. kalo x tiap2 kali wa on CF wa carik gadis wa. heh! kalo ade kt room, wa trs skod die.xkire la die pause cam ke ape ke. wa skod gak.heh. kenangan beb. HEE. bile die kate die nk stop. wa down gak la. sbb pasni dh xdpt tgk muke die dh. xdapat tgk die bt muke die. HEE! xdpt tgk reaction die bile wa bt lawak ke ape ke. HEE! bg wa CF yg bt wa dgn gadis wa rapat. hehe.

Now, die dh jarang on9 CF, juz contact thru fon. salu msg2.hee.juz syukur la. but bile wa lepak room or die dpt tau wa tgh TM, mood die start down. wa xtau asl. salah wa ke? sdgkn wa msg je dgn die.myb sbb wa lambat respon la kot.silap wa la rite. 2 r skg wa dh kurg bercakap dh time DJ. juz spin lagu je. hee.sbb nk msg dgn gadis wa ny pasal. but skg still wa tgk die mcm xsuke wa lyn CF. die dok pk wa xfocus kt die. fon wa rosak. wa pki fon yg die bg. fon yg die bg kt wa ni nk anta msg kkdg gile. wa igt dh send. dh lme wa check fon blum send lg. sakit ati je.

now wa decide nk quit CF. wa dh uninstall dh CF. so good bye CF, good bye SANTAI D KAMPONG. :)

o b s e s s k u !

. a r t . d e s i g n . m u s i c . b a r t e n d e r . s i t i s r i n o r i n t a n f h a r i s .

i l h a m . k u !

Photobucket