Saturday, October 31, 2009

Pagi semua~
asl aku tiap2 kali bgn pagi mst sakit blakang?adoyai~
ape aku nk bebel pagi2 ni ek? awal siot aku bgn arini.HAHA! tido dh la lmbat smlm.
xle tido siot~

arini bday
WAWA.nasib dh wish dh.ekeke.kalo x kne la maki hamun dgn die.huhu~
nk bg present pe kt die ek? lg satu hal pening pale nk pk.huhu~ dlu dh bg satu dozen pink roses~
taun ni nk bg pe lak? cari
PERFUME la kot. acare gak kn.huhu~xpi bile lak aku nk bg ny~
adess~

Pagi ni byk job aku nk kne settlekn.Design byk doe~mne satu nk start tah~
*p/s : jgn la tangguh2 kn keje.HAHA!

nnt aku tunjuk kt korg sume work aku.ekeke.mne tau korg minat dgn work aku ke.nk suh aku bt design ke.ekeke.
*promote business kejap.HAHA!
ok lh.cukop utk takat ni. :)

o b s e s s k u !

. a r t . d e s i g n . m u s i c . b a r t e n d e r . s i t i s r i n o r i n t a n f h a r i s .

i l h a m . k u !

Photobucket